Olympus Polska zaprasza do wzięcia udziału w konkursie STREET PHOTO! Zdjęcia można zgłaszać w trzech kategoriach tematycznych, a na autorów najciekawszych prac czeka aż 160 nagród. Prace konkursowe można zgłaszać do 30 listopada 2010 roku.
Termin Street Photo można rozumieć rozmaicie co pozwala na kreatywność uczestników fotograficznych zmagań. Sposób rozumienia zdjęć typu Street Photo wzbudza wiele emocji. Uczestnicy konkursu wykonują i zgłaszają zdjęcia w poniżej opisanych kategoriach. Nagrody zostaną przyznane na podstawie ilości głosów oddanych przez widzów i uczestników konkursu z zachowaniem podziału na rodzaj zdjęć. Organizatorzy przyznają Grand Prix oraz wyróżnienia.
Kategorie konkursowe:
BARWY mojego miasta: koloryt i odcienie miejsca, w którym mieszkasz. Pożądane będą prace, które obraz traktują w sposób kreatywny pozwalając na pokazanie w ciekawy sposób normalnych i zwykłych miejsc.
KLIMATY mojego miasta: aktywne podejście do fotografii. Doceniane będą prace, które podejmują próbę uchwycenia momentów i chwil tworzących klimat i styl miejsca.
LUDZIE mojego miasta: śmiałość oraz odwaga w dokumentowaniu ludzi i osób. Oczekiwane będą prace, w których podjęta została próba uchwycenia ciekawych i charakterystycznych osób, które tworzą charakter i styl danego miejsca.
Każdy uczestnik może zgłosić swoje prac do każdej kategorii. Zgłoszenia można dokonać na stronie konkursowej. Na uczestników czeka aż 160 nagród w tym:
1 x Olympus E-P2 PEN
3 x Olympus E-PL1 PEN
3 x Olympus mju TOUGH-8010
3 x Olympus SP-600UZ
3 x AkademiaFotografii.pl – warsztaty zarządzania barwą w druku
5 x Olympus mju TOUGH-3000
5 x Dyktafon Olympus WS-650S
5 x Lornetka 10×21 DPC I
10 x Lornetka 8×21 RC II
3 x 10-30×25 Zoom PC I
3 x Książki i albumy od PolskaNiezwykla.pl
30 x Stalowy, wytrzymały kubek Olympus dla ekstremalnych doznań
Weź udział w konkursie
Regulamin konkursu
Źródło: olympus.pl
„Zgłaszając prace do Konkursu (…) Uczestnik udziela organizatorowi niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie przesłanych prac w zakresie działań marketingowych” – wygląda na to, że konkurs jest skierowany na zgromadzenie bazy zdjęć do kampanii reklamowej – świadczy o tym brak limitów dla wysyłanych zdjęć, wyłonienie zwycięzców w głosowaniu internautów i udzielenie licencji na wykorzystywanie wszystkich wysłanych zdjęć na konkurs (a nie tylko nagrodzonych) raczej dyskwalifikuje to ten konkurs. Ale to tylko moje zdanie i ja osobiście takie konkursy omijam.